Direktlänk till inlägg 15 januari 2015

Hej bloggen:)

Av Fanny & Mona-Lisa - 15 januari 2015 15:08

Hej igen bloggiz!
Jo, igår red jag på Mistral. Han är svartskäck och ja, se bild.
Först bara tränade vi på fattningar:) Och Mistral är BÄST på att galoppera.
Jag hade inte riktigt väntat mig Mistral igår :'D
Men som sagt var han bara bäst igår:)
Sedan efter fattningarna så tränade vi på att vända igenom volten som inte var en så stor utmaning.
Mistral gick bra hela lektionen, är sjukt nöjd!
Bästa, bästa Misse:D
/ Fanny :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny & Mona-Lisa - 26 januari 2015 19:10

Hej igen bloggen.? Jag vet att det var typ år sedan jag uppdaterade.. Men nu ska jag försöka bli mer aktiv. Ni vet nästa år betyg? Aja.. Idag var det jätte bra i stallet. Mona-Lisa och Salsa var så snälla och mysiga? Mona-Lisa var lite, hmm hur s...

Av Fanny & Mona-Lisa - 10 januari 2015 12:34


God morgon bloggen! Hoppas att alla är glada och mår bra! Igår så sov jag över hos min bästis Lo:D Vi hade så roligt :'D Först så åt vi chips och drack Zingo före maten :'D Och vi tittade typ på "Bloopers" :D Sedan åt vi lasange :') Medans vi t...

Av Fanny & Mona-Lisa - 7 januari 2015 12:02

Hej bloggen! Jo, idag ska jag till stallet & rida:) Hoppas på Nisse eller Gento:D Ingen aning om vad vi ska göra idag. Tydligen bara ha en vanlig ridlektion eller dressyr. Kommer ett inlägg senare idag om ridlektionen. Jag har inte varit i stalle...

Av Fanny & Mona-Lisa - 6 januari 2015 10:48


Hej bloggen! Jo, idag ska jag rida på Vigelsjö igen:) Och jag ska ha Bolle igen. Idag ska vi kanske hoppa. Och Bolle är ju typ bäst på att hoppa tycker jag. Men nu ska jag berätta om en märklig sak. Jo, såhär var det: Jag & min syster, Ebba, k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards