Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Fanny & Mona-Lisa - 7 januari 2015 12:02

Hej bloggen!
Jo, idag ska jag till stallet & rida:) Hoppas på Nisse eller Gento:D Ingen aning om vad vi ska göra idag. Tydligen bara ha en vanlig ridlektion eller dressyr.
Kommer ett inlägg senare idag om ridlektionen.
Jag har inte varit i stallet på typ hela lovet & nu ska jag entligen dit:)
Har saknat alla hästar sjukt mycket. Men mest kanske jag har saknat mina två sköthästar Salsa & Mona-Lisa:D
Ska bli så kul att få träffa alla:) Kompisarna också såklart!
Typ Niki, Caisa, Nellie, Alma & Clara:D
Har saknat er så mycket!
Hoppas att ni mår bra:D Nu har jag riktigt tråkigt, därför skriver jag detta inlägg:)
Känner mig smart;))
~
~
& varför skriver jag inte emojis som vanligt?
SVAR: Här på bloggplatsen blir alla emojis ett "?":(
Hatar dessa smileys: :) :(
Himla fula :3
Aja.. Hoppas ni tycker om min blogg:) Kommentera gärna långa kommentarer som jag kan läsa:D
Typ om hästar eller eran ridskola eller vad som helst.
Orkar ni inte det kan ni väll klicka in er på kik & ställa massa frågor ni vill veta om mig:D
Kik: Monalisa.fanny :)
Ha en bra dag!
/ Fanny :3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards